Baza danych

Liczby, które
mówią za siebie

60% wszystkich młodych mam rejestruje się rocznie w naszej bazie danych. Znajduje się w niej już 41% wszystkich Polek w wieku 25-40 lat. Co miesiąc poszerzamy bazę o ponad 20 tysięcy nowych adresów, a co roku dopisujemy do niej kolejne 90 tysięcy adresów e-mail i 100 tysięcy numerów telefonów komórkowych.

direct marketing

Bezpośredni kontakt to potężne narzędzie marketingowe. Dowodzą tego liczby: 70% matek posiadających dzieci do 12 roku życia, przynajmniej raz w miesiącu rekomenduje innym matkom marki, produkty i usługi, które same wypróbowały (raport z badania The 360PR MomSquad i Mom It Forward, USA), aż 91% kobiet podejmuje kluczowe decyzje dotyczące wyposażenia domu (raport Inquiry), a 51% kobiet w wieku 25-44 lata robi zakupy przez internet (raport GUS 2013).

Szerokie zastosowanie
Nasza baza danych to nowoczesne i precyzyjne narzędzie marketingowe. Pozwala dotrzeć bezpośrednio do rodzin będących w fazie rosnących potrzeb związanych z dziećmi i rodzicami, urządzaniem większego mieszkania lub domu, zakupem samochodu, zabezpieczeniem rodziny na przyszłość itd.

Zobacz, jak wiele może zyskać Twoja marka dzięki największej w Polsce bazie danych rodzin z dziećmi!

Nasze narzędzia

direct mail

Na czas, na miejsce

Ponad 3 miliony gospodarstw domowych z dziećmi znajduje się w naszej bazie danych. Do takiej grupy potencjalnych odbiorców możemy skierować Twoje działania, selekcjonując bazę wysyłkową wg różnych kryteriów, np. wiek, wykształcenie, liczba posiadanych dzieci, miejsce zamieszkania itd.
Dysponujemy niezbędnym zapleczem (magazyny, hale) do realizacji największych nawet zleceń. Przesyłki konfekcjonujemy na miejscu i dostarczamy na pocztę.

Zamów usługę direct mail i pozwól, żebyśmy to my zajęli się resztą.

spytaj o szczegóły

e-mailing

Nasza baza e-mailowa liczy już prawie 500 tysięcy adresów. Dzięki regularnie prowadzonym kampaniom możemy zagwarantować bardzo wysoki poziom jej aktualności. Dane zbierane i przechowywane są z zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a odbiorcy e-maili wyrazili pisemną zgodę na ich otrzymywanie.

E-mailing to szybki i precyzyjny sposób na skuteczne dotarcie do Twoich Klientów, bo już ponad 95% rodzin z dziećmi korzysta z internetu (rodziny bez dzieci - tylko 68%) - raport GUS 2014.

spytaj o szczegóły

mobile marketing

Szybko, precyzyjnie, skutecznie

900 tysięcy rodzin czeka na wiadomość o Twojej marce. Znaczenie mobile marketingu wciąż rośnie, ponieważ smartfon staje się podstawowym narzędziem komunikacji.
Nowe produkty, promocje sprzedaży, konkursy - co masz do zaoferowania swoim Klientom?

spytaj o szczegóły